Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 33 1.7 16v with carbs.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    А не бъхтеме ли с рогата в погрешна посока!?
    Някой замислял ли се е, че може и сервото ни да е ...но!?
    Със сервото нищо не може да се направи. Истината е, че контактната площ на предните дискове е малка, а буталцето е малко. Умряла работа. Все пак това е мислено преди 27г. Лошото е, че не са еволюирали тъпите италианци. Дори при омразния за мен Голф ІІ 16V KR дисковете и апаратите са по-големи от тези на 33-ката. Да не говорим, че при Голфа отзад дисковете са задължителни при мощност на 110 коня.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #92
      Скоро ще има снимки и разяснения на конверсия на предните спирачки с по-големи, заимствани от различни Опели. На 257мм вентилиран диск и на 284 мм вентилиран диск. Идеята е при 257 мм. да влиза и 14-ка джанта. При 284мм - 15-ка. Всичко съм подготвил за монтажа и идната седмица при монтажа ще снимам и обяснявам по-подробно.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Скоро ще има снимки и разяснения на конверсия на предните спирачки с по-големи, заимствани от различни Опели. На 257мм вентилиран диск и на 284 мм вентилиран диск. Идеята е при 257 мм. да влиза и 14-ка джанта. При 284мм - 15-ка. Всичко съм подготвил за монтажа и идната седмица при монтажа ще снимам и обяснявам по-подробно.
        Призна си преди да те обругая, че действаш в тая насока и имаш резултати!
        ще чакаме с нетърпение!
        Едит!
        масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Призна си преди да те обругая, че действаш в тая насока и имаш резултати!
          ще чакаме с нетърпение!
          Едит!
          масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!

          Мини некой ден да пробвам да го дозатегна докато е топъл мотора. Ако пак прокапе, вругаде е проблема. На мойте кошове всичко е барут, а ги стягам всички филтри еднакво. То затва ми изгни комбито, щото не тече никъде масло. Нож с 2 остриета е това.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!
            калчища тури ли
            шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.
            точка

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              калчища тури ли
              шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.

              Аз съм го навивал тоя филтър.
              Айде стига спам, поне в моята тема.
              А филтрите в общи линии знам как се навиват
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #97
                Двамата с Боби хванахме един бай стругар, който ни се връзва на акъла та дано за трак дей-я и двамата да сме със спирачни жокери
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  калчища тури ли
                  шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.
                  То и аз знам как се навиват, ама реших да го натреса на Боби!.
                  Иначе няма побитости по леглото и прочие простотии. Мен ме съмнява налягането!
                  Сега по темата:
                  Попаднах в "библиотеката" на завода на обширен справочник на спирачни апарати и дискове с подробни размери!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #99
                    Такаа, бабичката се разходи и на Трак Дей, че дори и по пистата. Много съм доволен от спирачките. Но 2 пъти я прегрях и духна гарнитура. Нея ще я оправим, но ме е яд, че де изкара поне още 2-3 сесии на пистата, щото карането на пистата се оказа голям кеф.

                    Няколко снимки са правени от колегата Jivko7777 за което сам му много благодарен, лошото е, че колата се скапа без да мога да го позоя, а му бях обещал.
                    Attached Files
                    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:32.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Много добро представане Боби, и много добро време като за 1-во каране. Браво!!! все пак беше най-бързия от вашета сесия
                      Ето и няколко снимки от мен
                      Attached Files
                      92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                      95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                      90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                      00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                      Comment


                      • как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш

                        какво време даде?
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                          как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш

                          какво време даде?
                          N61 Борис Агаин Alfa Romeo 33 1.7 16v 01:07.86
                          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                          Comment


                          • Много ти е хубава 33ката , Боби!

                            За мен е една от най-хубавите във форума.
                            Нено да ти даде и задните джанти и става най-хубавата.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • По3дравления 3а пистата и колата,само нера3брах ти какви ги и3върши с тия спирачки????
                              75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                              75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                              75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                              75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                              Comment


                              • Спирачките от всичко правено по колата станаха най-добре. Сега отпред е с дискове 284мм от 156/147/GT защото са с по-подходящ офсет (по-навътре отива диска от този 145 QV) само ги разпроби бай стругар на 4 дупки, а апаратите са еднобутални от Опел Омега А 2.6 автомат. Лукас -Гирлинг са апаратите за 296мм дискове с бутало 57мм и доста по-големи накладки от тези, които се ползват на италианките при 284 дискове. Малко им изместихме дупките на супортите навън, за да се приближи апарата към оста и за да може да се ползва цялата площ на диска.
                                Отзад си е с дискове, с премахнат кантар. Резултата е убийствен, колата спира, без да поднася встрани. Идеален баланс на спирачно усилие се получи, между преден и заден мост. Никаква склонност към поднасяне или завъртане. На магистралата си правих експерименти от 16-170 до 80, после газ пак до 160-170 и пак спиране да 80, и така няколко пъти, е спира светкавично кочината и няма прегряване.

                                ---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:59 ----------

                                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                                Много ти е хубава 33ката , Боби!

                                За мен е една от най-хубавите във форума.
                                Нено да ти даде и задните джанти и става най-хубавата.
                                Абе преговарям с Нено за тях.

                                ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

                                Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                                как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш

                                какво време даде?
                                Стойката на снимки наистина изглежда добре, а на мен в колата ми се струваше, че много се накланя и криви колата. Просто отзад са ужасно твърди амортисьорите, от Пежо 206 са, и са са супер късоходови. Едвам съм сложил пружините, въпреки, че са спортни и по-ниски. А отпред е с обикновени амортисьори и пружини, само стаб-щангата е от Спринт с диаметър 22мм. и с полиуретан на предните носачи. Отзад си е още със стандартните гумени втулки.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X